نفحات دهری

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

دهر به درون وجود ما برمی گردد. وقتی ما گناهی فعلی را انجام می دهیم. چون در محدودۀ فعل و با جوارح و اعضا انجام می گیرد، زمان بر می دارد و به راحتی در زمان جبران می شود . مثلاً اگر ده سال بی حجاب بودم اگر این بی حجابی از روی هوای نفس بوده  ریشۀ خصلتی و اندیشه ای نداشته باشد و تنها از غفلت و جهالت من بوده که بی حجاب بودم، به محضی که در زمان توبه می کنم و چادر سر می کنم ، تمام می شود و بخشیده می شوم. اما اگر گناه خصلتی باشد  مثلاً حسد داشته باشم یا غضب داشته باشم این گناهان دیگر در جوارح نیست بلکه در جوانح است  و چون در نفس من است در عالم دهری هم با من است و من اگر در دنیا نتوانم این کناه را از خود دور کنم و در برزخ بخواهم غضب را  بردارم زمان دهری می خواهد. (برگرفته از کتاب رجب «شهرالله» استاد بزرگوار خانم فاطمه میرزایی آذر)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394برچسب:, | 12:41 | نویسنده : ایرانمنش |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • سحر دانلود